GRUPĖS

,,Žemuogiukai“.
2 metų ankstyv. amž. grupė.
Auklėtoja Irena Tuzinienė, vyr. auklėtoja Violeta Rimkevičienė.
Laisvos vietos – 0.
,,Pagrandukai“.
2 metų ankstyv. amž. grupė. 
;
Auklėtoja Dalia Kazlauskienė , vyr. auklėtoja Virginija Norkienė.
Laisvos vietos – 0.
,,Šermukšniukai“.
2 metų ankstyv. amž. grupė.
Vyr. auklėtoja Lina Rimkienė; auklėtoja Neringa Švedienė. Laisvos vietos – 0.
 ,,Spanguoliukai“.
2 metų ankstyv. amž. grupė. A
uklėtojos: Milda Vaškevičienė, Rimantė Petrauskė.
Laisvos vietos – 0.
,,Riešutėliai“.
3 metų ikimokykl. grupė.
Auklėtojos:  Žydrūnė Baltrukėnienė, Danutė Gravers.
Laisvos vietos – 0.
,,Girinukai“.
5 metų ikimokykl. grupė.
Vyr. auklėtojos:  Violeta Rimkevičienė, Aurelija Kliopkinienė.
Laisvos vietos – 0.
,,Kaštoniukai“.
3 metų ikimokykl. grupė.
Vyr. auklėtoja Ofelija Milun, auklėtoja Milda Vaškevičienė  .
Laisvos vietos – 1.
,,Pelėdžiukai“.
3 metų ikimokykl. grupė.
Vyr. auklėtojos Gražina Ramanauskienė, Aurelija Pelaitienė.
Laisvos vietos – 0.
,,Sauliukai“.
5 metų ikimokykl. grupė.
Vyr. auklėtojos: Danutė Diliautaitė, Virginija Norkienė.
Laisvos vietos – 0.
,,Ąžuoliukai“.
4 metų ikimokykl. grupė.

Vyr. auklėtojos: Ala Bagūnienė;  Virgilija Lukoševičienė.
Laisvos vietos – 0.
,,Ežiukai-Spygliukai“.
4-5 metų mišri ikimok. grupė.
Auklėtojos: Aldona Pateckaitė; Vita Tavorienė.
Laisvos vietos – 0.
,,Kleviukai“.
4 metų ikimokykl. grupė.
Vyr. auklėtojos:  Vita Tavorienė ,  Adelė Marozienė.
Laisvos vietos – 1.

 


Įstaigoje taikomi ugdytinių pažangos ir pasiekimų vertinimo principai, tėvų informavimo apie pasiekimus tvarka.


Lopšelio grupių vaikai daugiau giriami ir skatinami pedagogo šypsena, geru žodžiu, teigiamų emocijų sudarymu, vaiko elgesio ir pažangos skatinimu kasdien tėvams.
Ikimokyklinio amžiaus vaikai skatinami žodžiu, rengiamos kūrybinių darbelių parodėlės, kur pasidžiaugia ir tėvai ir vaikai. Per savaitę vaikų atliktus darbus vainikuojame sporto žaidimų šventėmis, vaidinimais, parodomis. Naujas žaislas ar žaidimas atsiradęs grupėje, tai taip pat vaikų pažangos ir elgesio skatinimo būdas. Kitais atvejais bendraujame individualiai su tėveliais.
Logopedo darbe labai svarbu nuolatinis ugdytinių skatinimas, kad ir už menkiausią pasiekimą, netgi pastangas.

Todėl žodinis paskatinimas (vertinimas) vaiką lydi nuolat.
Tačiau mažyliai labai džiaugiasi, kai už atliekamas užduotėles jie gauna po kaštoną, gilę, medžio lapelį, akmenuką, kriauklytę… Juos noriai susideda į savo maišelius (vežimėlius, pintinėles…), skaičiuoja ir taip periodiškai patys įvertina savo pasiekimus, labai džiaugiasi.

Dalis tėvelių noriai padeda išmoktus garsus įtvirtinti ir namuose. Jų vaikučiai turi savo knygeles, kuriose logopedas užrašo savaitei siūlomus kalbinius žaidimus. Už išmoktą naują žaidimą į knygelę piešiama gėlytė. Tai džiugina ugdytinius, visi labai nori surinkti jų kuo daugiau, net lenktyniauja tarpusavyje.

 

Tam tikram pogrupiui vaikučių, kurie šnekamojoje kalboje jau puikiai ištaria išmoktą garsą, siūlau „pastatyti spektaklį“. Jie patys, ar pasitarę su tėveliais, pasirenka temą, pasaką (suprantama logopedas pakoreguoja, kad pasirinktame tekste dominuotų išmoktas garsas). Ją vaidiname. Į spektaklius pasikviečiame grupės draugus, tėvelius, senelius, kitus darželio ugdytinius. Ir po spektaklio būtinai nusifotografuojame. Ši nuotrauka garantas, kad vieno garso mokymo(si) etapas užbaigtas.

Aptariame, kokį garsą tikslinsime (mokysimės) toliau. Ir vėl visi su nekantrumu laukiame naujo spektaklio, naujos nuotraukos.

Tai tikrai žadina motyvaciją visai mūsų veiklai.

Informacija puslapyje atnaujinama kas savaitę.

Informacija atnaujinta — 2017/11/14 << ATGAL

Žodinė paieška

Teisinė forma-biudžetinė įstaiga;
Duomenys apie juridinį asmenį saugomi ir kaupiami Juridinių asmenų registre.

K. Korsako g. 6A, LT-78359 Šiauliai
Tel. (841) 55 22 27
El.p. eglute@splius.lt

Įstaigos tipas – lopšelis-darželis
Mokomoji kalba – lietuvių
Įm. k. 190529919
Direktorė – Silva Taralienė



© 2017 mir.lt
NEĮGALIESIEMS